راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

امیدوارم این عمره پایانی بر عمری بیهوده زیستن باشد

به نام خدا   

نمی دانم این چه عشقی است که با وجود خستگی از کارهای روزانه و دغدغه های معمول و غیرمعمول زندگی همچنان عشق اینترنت و وبلاگ نمی گذارد که آدم یه خواب درست داشته باشد و مثل بچه ی خوب بگیرد بخوابد.  

 به هر صورت اولا ولادت با سعادت مولای دلهای بی قرارمان ، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت شما تبریک عرض میکنم.  

 چند روز دیگر سفر عمره در پیش دارم،هرجند انچنان شوقی در خود احساس نمی کنم برای رفتن اما به هر صورت من این سفر را به فال نیک میگیرم،که شاید افقی روشنتر از آینده به روی دنیای مکدر و بی حافظه ی من باز کند،چند بار قصد کردم سفر را لغو کنم اما باز با خودم گفتم به طور حتم هیچ کاری بیهوده از خداوند سر نمی زند و دوباره برای رفتن به خود انگیزه ای ن چنین دادم و امیدوارم این سفر ذره ای از خرباره غبار که آینه ی دلم را محو کرده اند پاک کند و بزداید و کمی در راستای انسانیت و انسان شدن گام بر داریم،امیدوارم...و امیدوارم این عمره پایانی بر عمری بیهوده زیستن باشد 

 انشاءالله