راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

رمان های زنانه

به نام خدا  

دوستان سلام 

امورز رفته بودیم نمایشگاه کتابی که در مرکز ارشاد اسلامی برگزار شده بود... 

کتابهای نسبتا خوب به نمایش گذاشته بودند... 

اما چیزی که توی ذوق من زد کثرت رمانهایی بود که زنان نوشته بودند البته بد هم نیست و فعالیت زنان در عرصه ی نویسندگی میتواند بسیار خوب باشد اما داستانهایی که اغلب بر پایه ی عشقهاییییییییییییی... 

نمی دانم چه بگویم... ونمی دانم چرا اینقدر مردم علاقه دارن به خواندن ونوشتن چنین خزعبلاتی ...واقعا برای من سوال است اگر دوستان دلییلی دارند ارائه بدهند شاید یه چیزهایی هست که ما نمی دونیم... 

 

و در پاین بیتی از مولانا می آورم که بی ربط به موضوع هم نیست: 

عشقی کز پی رنگی بود /عشق نبود ننگی بود

                            والسلام

دفترهای سبز

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام دوستان دور و دوستان نزدیک

نمیدانم تا چه حد کتاب می خوانید...من کتاب می خوانم امّا نه زیاد...یه سری اتفاقاتی برام افتاده که دیگه حال و حوصله ی قبلاَ رو برای کتاب خواندن ندارم...

ام چند روز قبل کتاب"دفترهای سبز"  دکتر شریعتی رو اتفاقی از کتاب فروشی خریدم...هر چن خیلی با آقای دکتر و نوشته های ایشون دم خور نیستم...اما توی کتب  ایشان ،کتاب"دفترهای  سبز" ایشان متن های زیبای را دارد که میشود خواند و لذت برد...من هم امروز یکی از نوشته های دکتر شریعتی رو که از کتاب دفترهای سبز انتخاب کردم برای شما گذاشتم شاید شما هم علاقه مند شدید و رفتید کتاب رو خواندید،شاید...:

اینجا،جای من نیست.

بر روی این زمین غریبم.

این آسمان سقف خانه ی من نیست.

نباید به این جا می آمدم.

 این جا تبعیدگاه من است.

چه گناهی مرا به این غربت دور رانده است؟

"""""""التماس دعــــــــــــــــــــــــــــا"""""""