راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

دو راهی !


بعد از مدت ها سلام

یک سوال خیلی مهم می پرسم ، لطف کنید پاسخ بدهید.
با روشن شدن پاسخ دوستان ، مطلب مهمی در ادامه این پست خواهد آمد.

فرض کنید با دوستان خود در بیابانی حرکت می کنید.
به یک دو راهی می رسید که :
زندگی و مرگ شما در گرو تعیین مسیر صحیح می باشد.

دوست دلسوزی می گوید :
راه سمت چپ بسیار نزدیک و البته بسیار خطرناک است و احتمال مرگ زیاد است.
ضمنا راه سمت راست دور ولی بی خطر است.

دوست دیگری - او هم از سر دوستی - می گوید :
چون راه سمت چپ نزدیک است می شود از آن رفت ولی چون احتمال خطر وجود دارد ، من توصیه نمی کنم.
دقت کنید اشکال ندارد ولی من توصیه نمی کنم و خودم هم از آن نمی روم.

بعد از سخن دو دوست ، عده زیادی از راه سمت چپ می روند - که نزدیک و خطرناک است - و عده کمی هم از راه سمت راست.

سوال من اینست : شما از کدام راه می روید ، مسیر سمت چپ یا سمت راست؟؟؟