راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

راسکولینکف

راسکولینکف...---ــــــ قهرمان رمان جنایت و مکافات داستایفسکی ــــــ---...

محمود مچکریم...

اینجا ایران است و تو اگر بهترین اعمال را هم انجام دهی باز در انتها منفورترینی..

انتهای دولت پرزیدنت محمود هستش و یک سری وبسایتها و وبلاگها القا میکنند که که دکتر چهره ای است منفور  و طی این 8سالی جز مشقت وسختی برای مردم هیچ نکرده است...!!!

تا قبل از رییس جمهور شدن آقای کلیدساز انتقادها ناجوانمردانه بود...چه برسد به حالا که ریش وقیچی دست خودشان است...

البته ما هم از مردم انتظاری بیش از این نداریم...به هر حال رسم است...

فقط امیدواریم شیخ کلیدساز تا پایان دولت شان ان شاالله کلید تدبیر و امیدشان را گم نکنند( البته  اخبار رسیده حاکی از این است که کلید فوق مفقود گردیده است و خانواده ی اکبرشاه هاشمی رفسنجانی برای یابنده جوایز ارزنده ای در نظر گرفته اند)...

اما در انتها

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

وظیفه ی خودم  و  مردمم می دانم که از تمامی کارها و زحماتتان که چه از آنها اطلاع داشته باشم چه نه!!! تشکر و قدر دانی کنم... و سر تعظیم در مقابل اینهمه همت ومردانگی ات و مقاومتت در مقابل این همه هجمه های ناجوانمردانه فرود می آورم...

 وبه جای اینکه به روحانی بگویم مچکریم...آقای دکتر ب شما میگوییم

محمود مچکریم(که اینکه شما را با اسم کوچک صدا میزنم ،دنباله ی ننگ مرمی بودن شما است که کسی چون من شما ارا به اسم کوچک صدا میزند!!!

و   اگر خدماتت را کنار بگذاریم... همین که پس از انتخابت مردم را فراموش نکردی وهمچنان در میان مردم ماندی(هرچند با این کار خود باعث شدی، به شما انگ گدا پروری بزنند) کاری بس بزرگ و شگرف کردی که شاید از این پس دیگر تکرار نشود،چرا که کسانی که می خواستند با نردبان مردم به قدرت برسند، رسیدند!!! و از این پس دیگر به نردبان احتیاجی نیست زیرا اینان بر آسانسور قدرت سوارند... 

ودر همین حین که داشتم این پست رو می نوشتم  این خبر رو توی بولتن دیدم و شاد شدم فکر میکنم وقتی شما هم این خبر رو شنیدید مثل من خوشحال شدید بر شما مبارک

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی بولتن نیوز ، مسعود رجوی از بیماری سرطان رنج می برد و تحت درمان بود به درک واصل شد.

این خبر غیررسمی را وبلاگ "یادداشت های یک عجم" منتشر کرده که طی آن آورده است: هرچند که مریم رجوی می گوید حال مسعود رجوی رو به بهبود است ولی به گفته برخی منابع آگاه، امروز مسعود رجوی، رهبر منافقین از دنیا رفت و جسد وی در پاریس به خاک سپرده شد.


نظرات 2 + ارسال نظر
Lidoma جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:12 http://lidomadl.com

سلام .وب زیبایی داری.خوشحال میشم ب وب من هم سر بزنی

خرید وبمانی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد